Trænere for Madrids rivaler var ikke særlig tilfredse med det uafgjorte resultat (1-1) på Santiago Bernabéu stadion. Træneren for Atlético Madrid, Diego Simeone, mener, at begge klubber har grund til at beklage de ‘tabte’ point. “Jeg mener, vi spillede meget godt i første halvleg, men vi var ikke fokuserede nok i slutningen til at udnytte de situationer og målchancer, vi …