Det er en af de der dage for Atlético Madrid. Champions League-trofæet undslipper dem endnu en gang, og de har stadig til gode at få fingrene i pokalen under Diego Simeones ledelse. Efter en hård semi-finaleserier måtte Atlético kapitulere mod Arsenal, som samlet vandt 2-1 i placeringskampene. En tydeligt skuffet Simeone gav nogle interessante tanker om nederlaget. “Jeg har ikke …