Hjemmeside Fodbold Inter jagter Manchester United-angriberen

Inter jagter Manchester United-angriberen

Ruben Amorim har besluttet, at Joshua Zirkzee får chancen igen i næste sæson, mens Rasmus Højlund forbereder sig på at forlade klubben.

Inter har haft deres blik rettet mod Højlund i de seneste måneder, og ifølge “Calciomerato” har de allerede indledt indledende dialoger omkring den tidligere Atalanta-stjerne.

Inter er ivrige efter at styrke deres angreb, da de planlægger at sige farvel til både Taremi og Arnautovic.

Den nye træner, Chivu, har øverst på ønskelisten Højlund, og klubbens ledelse er allerede i gang med at sikre sig transferen af den lovende spiller.

Indlæs flere relaterede artikler
Load More In Fodbold

Tjek også

Ronaldo: Når jeg ikke scorer – så er jeg gammel… Men jeg spiller altid, når det gælder!

Der var et glimt i øjet hos Cristiano Ronaldo, da han mødte pressen efter at have scoret t…