ARSENAL har besejret Real Madrid 3-0 i første kamp i Champions League’s ottendedelsfinale i London. Defensa Central, en side specialiseret i Real-nyheder, skriver, at en Real-spiller tog skylden for modstanderens første mål: “David Alaba gik straks efter kampen hen til målmand Courtois og kaptajn Luka Modrić og bad om tilgivelse med ordene ‘Det er min skyld’. For Alaba var denne …