Som historien har det, har Real Madrids nye træner, Alvaro Arbeloa, fået en trist debut på bænken. Efter at have overtaget fra den tidligere træner, Xabi Alonso, har Arbeloa lidt et skuffende nederlag i Copa del Rey mod Albacete, et andendivisionshold, ved en 3-2-fiasko i ottendedelsfinalen. Det er lidt som at begynde en film med en klimaks – men ikke …